Ця сторінка доступна рідною мовою. Перейти на українську

Запрацював електронний кабінет платника податків

19 липня 2013, 16:00
376
0
Реклама

Миндоходов повідомило про початок роботи в тестовому режимі сервісу "Електронний кабінет платника" податків. Першими ознайомитися з можливостями сервісу зможуть великі платники податків, а надалі він буде доступний для усіх категорій платників.

Електронний кабінет - це персональне автоматизоване робоче місце платника, працювати в якому він може з будь-якого комп'ютера, підключеного до мережі Інтернет, після авторизації.

Перевагами нового сервісу є представлення податкової звітності в режимі реального часу. Платник відразу бачитиме, як показники його звітності вплинули на стан його розрахунків з бюджетом.

Податкова звітність подаватиметься пакетом, тобто декларація з усіма застосуваннями. На кожен прийнятий пакет документів видаватиметься одна квитанція про прийом декларації.

Надалі можливості електронного кабінету розширюватимуться. Платники зможуть, наприклад, переглядати документи, видані податковими органами, формувати і заповнювати платіжні документи про сплату податків, розраховувати пеню, подавати заяви на реєстрацію платником окремих податків, отримувати консультаційні послуги.

Вхід в Електронний кабінет здійснюється за адресою knp.minrd.gov.ua або на порталі Миндоходов шляхом авторизації за допомогою електронного цифрового підпису. При установці програмного забезпечення слід користуватися браузером Internet Explorer.

Цифровий підпис підприємства, установи, організації і фізичних осіб можуть безкоштовно отримати в пунктах реєстрації акредитованого Центру сертифікації електронних ключів Миндоходов. На сьогодні в Україні діє 104 таких пункту.

Залиште коментар
Увійдіть щоб залишити коментар
УВІЙТИ
Підпишіться на розсилку
Головні новини і аналітика для вас по буднях
Схожі новини