Ця сторінка доступна рідною мовою. Перейти на українську

Податківці передумали: дата випуску марок не повинна співпадати з датою розливу алкогольних напоїв

2 жовтня 2014, 15:37
429
0
Реклама

У ГФСУ запитали, чи повинна дата виготовлення алкогольних напоїв і тютюнових виробів співпадати з датою випуску марок акцизного податку.

Податківці відповіли, що збіг дати розливу для алкогольної продукції або дати виготовлення для тютюнових виробів з датою випуску акцизної марки ні НКУ, ні яким-небудь іншим чинним нормативним документом не передбачено.

Крім того, фахівці ГФСУ нагадали, що кожна акцизна марка на алкогольні напої повинна мати окремий номер і позначення про суму сплаченого акцизного податку за одиницю маркірованої продукції, місяць і рік випуску марки.

Це ж торкається і акцизних марок на тютюнові вироби, які повинні мати окремий номер і позначення про квартал і рік випуску марки.

Слід нагадати, що фіскали не так давно були іншої думки. У своєму попередньому роз'ясненні вони вважали, що період виробництва алкогольних напоїв, що підлягають маркіровці, все-таки повинен співпадати з місяцем і роком випуску марок акцизного податку на такі напої. Крім того, за неспівпадання була підтягнута відповідальність від 50 до 200 НМДГ.

Ця питання-відповідь переведена в недіючі у зв'язку із службовою запискою Департаменту контролю за оборотом і оподаткуванням підакцизних товарів.

Радує, що контролери поміняли свою думку у бік платників податків.

З таким роз'ясненням можна ознайомитися в системах ЛІГА :ЗАКОН.

Залиште коментар
Увійдіть щоб залишити коментар
УВІЙТИ
Підпишіться на розсилку
Головні новини і аналітика для вас по буднях
Схожі новини