Ця сторінка доступна рідною мовою. Перейти на українську

Як відбити в Реєстрі податкових накладних постачання основних фондів при анулюванні платника ПДВ

17 квітня 2014, 15:42
302
0
Реклама

При занесенні в розділ I Реєстру податкової накладної, складеної на умовне постачання товарних залишків і основних фондів, що знаходяться на обліку у платника податків на день анулювання його реєстрації платником ПДВ :

- в графі 1 вказується порядковий номер податкової накладної, який відповідає порядковому номеру запису в Реєстрі;

- в графі 2 вказується дата складання податкової накладної, яка відповідає даті запису в Реєстрі;

- в графі 3 вказується порядковий номер податкової накладної, що відповідає номеру з графи 1;

- в графі 4 вказується вид документу, а саме - проставляється позначення "ПН10";

- в графі 5 вказується найменування платника-покупця, ідентичне найменуванню платника-продавця;

- в графі 6 вказується індивідуальний податковий номер платника-покупця, ідентичний індивідуальному податковому номеру платника-продавця;

- в графах 7, 8, 9 відбивається інформація про оподаткування таких товарів;

- в графах 10-12 ставиться відмітка "О".

З таким роз'ясненням можна ознайомитися в загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі "ЗІР" Миндоходов (розділ 101.21).

Залиште коментар
Увійдіть щоб залишити коментар
УВІЙТИ
Підпишіться на розсилку
Головні новини і аналітика для вас по буднях
Схожі новини