Ця сторінка доступна рідною мовою. Перейти на українську

З 16 червня застосовуються нові форми документів для отримання електронного цифрового підпису

18 червня 2014, 10:37
295
0
Реклама

Для приведення форм реєстраційних документів для отримання послуг ЭЦП у відповідність з нормами чинного законодавства і спрощення процедури надання послуг ЭЦП платникам податків Акредитованим центром сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту Миндоходов ухвалені наступні документи:

• договір про надання послуг ЭЦП;

• реєстраційна картка (для фізичної особи / фізичної особи - підприємця);

• реєстраційна картка (для юридичної особи) з додатком до розділу 2;

• заява на блокування посиленого сертифікату відкритого ключа;

• заява на відновлення посиленого сертифікату відкритого ключа;

• заяви на відміну посиленого сертифікату відкритого ключа з додатком.

Також для забезпечення можливості здійснення зв'язку з клієнтами АЦСК ИСД Миндоходов в реєстраційних документах необхідно обов'язково вказати контактний номер телефону і адресу електронної пошти.

Використання вказаних форм з 16 червня є обов'язковим.

Наказ Миндоходов від 10.06.2014 р. № 50.

Залиште коментар
Увійдіть щоб залишити коментар
УВІЙТИ
Підпишіться на розсилку
Головні новини і аналітика для вас по буднях
Схожі новини