Ця сторінка доступна рідною мовою. Перейти на українську

Діє нова процедура оскарження податкових повідомлень-рішень

12 січня 2016, 17:40
201
0
Реклама

Сьогодні, 12 січня, набув чинності Порядок оформлення і надання скарг платниками податків і їх розгляду контролюючими органами, затверджений наказом Мінфіну від 21 жовтня 2015 року № 916.

Документ встановлює процедуру оскарження платниками податків податкових повідомлень-рішень або інших рішень контролюючих органів під час адміністративного оскарження.

Порядок не застосовується відносно оскарження рішень контролюючих органів, дій або бездіяльності їх посадовців і інших працівників, якщо спеціальним законом встановлений інший порядок оскарження, а також при оскарженні постанов, прийнятих у справах про адміністративні правопорушення.

Не підлягають адміністративному оскарженню:

- грошові зобов'язання, самостійно визначені платником податків;

- рішення контролюючих органів, які оскаржені платником податків в судовому порядку.

Скарги на рішення:

- державних податкових інспекцій подаються у контролюючі органи в Києві і областях, міжрегіональних територіальних органів.

- контролюючих органів в Києві, областях, міжрегіональних територіальних органів і митниці подаються в центральний орган виконавчої влади, що реалізовує державну податкову політику, державну політику у сфері державної митної справи.

Рішення центрального органу виконавчої влади, який реалізує державну податкову політику, державну політику у сфері державної митної справи, прийняте в результаті розгляду скарги платника податків, є остаточним і не підлягає подальшому адміністративному оскарженнюале може бути оскаржено в суді.

Скарга подається у письмовій формі в контролюючий орган вищого рівня впродовж 10 календарних днівщо йдуть за днем отримання платником податків рішення контролюючого органу, яке оскаржиться, і повинна містити:

- ПІБ, найменування (для юридичних осіб), податкова адреса платника податків, що подає скаргу;

- найменування контролюючого органу;

- реквізити обжалуемого рішення;

- підстави, по яких оскаржиться рішення, обставини справи, які, на думку заявника, встановлені контролюючим органом неправильно або не встановлені взагалі;

- обгрунтування незгоди платника податків з рішенням контролюючого органу з посиланням на норми законодавства;

- вимоги і клопотання платника податків, що подає скаргу;

- відомості про повідомлення контролюючого органу, рішення якого оскаржиться, про подачу скарги в контролюючий орган вищого рівня;

- зведення про оскарження рішення контролюючого органу до суду;

- адреса, по якій слід направити рішення, прийняте за результатами розгляду скарги;

- перелік документів, що додаються.

Скарги на рішення і на дії контролюючих органів викладаються і подаються окремо.

Платник податків може додавати до скарги розрахунки і докази, які він вважає необхідним надати. Копії документів, що додаються до скарги, мають бути належним чином завірені. Скарга підписується особисто платником податків, що її подав, або його представником, уповноваженим на підписання скарги. Якщо скарга підписується представником платника податків, до неї додається оригінал або належним чином завірена копія документу, що засвідчує повноваження такого представника.

Залиште коментар
Увійдіть щоб залишити коментар
УВІЙТИ
Підпишіться на розсилку
Головні новини і аналітика для вас по буднях
Схожі новини