Ця сторінка доступна рідною мовою. Перейти на українську

Інтернет-торгівля: правові аспекти

9 листопада 2016, 08:55
240
0
Реклама

Минулого року був ухвалений Закон № 675, який на даний момент являється, по суті, єдиним нормативним актом, що регламентує особливості саме інтернет-торгівлі.

На таку торгівлю поширюються і положення "загальних" нормативів : ГКУ, Закону № 1023, Закону № 2297, Закону № 265/95, Закону № 2346 і інших. Є і "підзаконні" нормативи, зокрема Правила № 103, Правила № 206, Правила № 104, Правила № 185, Порядок № 833. Отже при організації інтернет-торгівлі слід ознайомитися з рядом нормативів.

Асортимент товарів, які продаються на замовлення і поза торговими або офісними приміщеннями (у тому числі в інтернет-магазині), визначається суб'єктом господарювання самостійно, окрім товарів, продаж яких згідно із законодавством заборонений (п. 1.3 Правив № 103).

Такі заборони на даний момент існують відносно наступних товарів: лікарські засоби, алкогольні напої і тютюнові вироби.

Повну версію статті "Інтернет-торгівля: правові аспекти" у відкритому доступі читайте у виданні БУХГАЛТЕР&ЗАКОН № 45.

Нова платформа від ЛИГА:ЗАКОН: бланки і шаблони договорів, формування звітності, бухгалтерський і податковий облік, законодавство і багато що інше, що необхідно для роботи бухгалтера!

Спробувати безкоштовно

Купити

Залиште коментар
Увійдіть щоб залишити коментар
УВІЙТИ
Підпишіться на розсилку
Головні новини і аналітика для вас по буднях
Схожі новини