Правління НБУ внесло зміни до:
Зокрема, як ідеться в офіційному повідомленні, розміщеному на сайті НБУ:
• скасовано обов'язок щодо використання суб'єктом господарювання печаток на документах (у т.ч. на розрахункових документах);
• дозволено укладення договорів про відкриття банківського рахунка та банківського вкладу в електронній формі, зокрема, шляхом приєднання клієнта до публічної пропозиції укладення договору;
• надано право клієнтам, які вже мають рахунки в банку, на відкриття наступних рахунків у цьому банку без особистої присутності, шляхом подання документів за допомогою засобів інформаційних, телекомунікаційних, інформаційно-телекомунікаційних систем;
• передбачено відступлення права вимоги за договором банківського вкладу;
• запроваджено норми щодо використання під час здійснення операцій за рахунком фізичної особи зразка його підпису чи довіреної ним особи, зазначеного в договорі банківського рахунка/договорі банківського вкладу/довіреності чи іншому документі, визначеному внутрішніми положеннями банку;
• визначено порядок відкриття та використання поточних рахунків фізичних осіб, цивільна дієздатність яких обмежена;
• визначено порядок відкриття фізичними особами - підприємцями поточних рахунків фізичним особам для здійснення деяких видів виплат заробітної плати й прирівняних до неї платежів;
• удосконалено режим функціонування поточних рахунків клієнтів, зокрема, у частині виплат, пов'язаних із відрядженням.
Постанова Правління НБУ від 25.10.2017 р. № 106 (чинна з 31.10.2017 р.)