Ця сторінка доступна рідною мовою. Перейти на українську

Коли роботодавець зобов’язаний видати оригінал трудової книжки працівнику

19 січня 2018, 13:15
805
0
Реклама

Власник або вповноважений ним орган зобов'язаний видати працівнику його трудову книжку в день звільнення з унесеним до неї записом про звільнення (абз. 5 п. 4.1 Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої наказом Мінпраці, Мін'юсту, Мінсоцзахисту від 29.07.1993 № 58, далі - Інструкція № 58). 

Інших випадків видачі оригіналу трудової книжки законодавством не встановлено. 

На цьому наголосило Мінсоцполітики в листі від 14.07.2017 р. № 337/0/22-17

Водночас зауважено: згідно з положеннями п. 2.7 Інструкції № 58, у разі необхідності власник або вповноважений ним орган видає працівникам на їх прохання завірені виписки з трудових книжок відомостей про роботу. 

Зокрема п. 2.23 Порядку подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування», затвердженого постановою Правління ПФУ від 25.11.2005 р. № 22-1, передбачено, що документи про стаж, вік і заробітну плату подаються лише в оригіналах. Водночас, у разі якщо підтвердженням страхового стажу є трудова книжка, надається копія з неї, завірена адміністрацією підприємства, установи, організації за місцем останньої роботи чи органом, що призначає пенсію. 

Залиште коментар
Увійдіть щоб залишити коментар
УВІЙТИ
Підпишіться на розсилку
Головні новини і аналітика для вас по буднях
Схожі новини