Ця сторінка доступна рідною мовою. Перейти на українську

Українці зможуть отримувати адміністративні послуги через мобільний

19 січня 2018, 16:30
250
0
Реклама

Мін'юст спільно з експертами та донорами розробив і забезпечив прийняття законодавства, яке запровадило нові стандарти ідентифікації громадян, включаючи Mobile ID. Це технологія, яка надає можливість ідентифікувати особу через мобільний телефон, а отже - через мобільний отримувати послуги від держави, підписувати контракти й користуватися безліччю інших сервісів. Про це повідомив Міністр юстиції Павло Петренко. 

«Нові технолгії нададуть можливість гармонізувати електронний документообіг із країнами ЄС і запровадити сучасний механізм електронної ідентифікації Mobile ID. Українці зможуть отримувати через Інтернет державні послуги, посвідчувати документи, що матимуть таку ж силу, як і паперові з печаткою та підписом, користуватися комерційними сервісами. Звичайний телефон стає зручним хабом, який замінить людині спілкування із чиновниками», - наголосив очільник Мін'юсту. 

За словами Павла Петренка, щоб скористатися новою технологією, потрібно взяти паспорт й ідентифікаційний код, звернутися до офісу свого оператора мобільного зв'язку й оформити SIM-карту нового покоління. На неї буде записаний індивідуальний цифровий підпис. Нині видачу таких карток контрактним клієнтам уже розпочали в «Київстарі». А до середини 2018 року аналогічну послугу надаватимуть «Vodafone Україна» та Lifecell. 

«Найближчим часом усі органи державної влади в Україні, згідно з дорученням Прем'єр-міністра, повинні забезпечити інтеграцію Mobile ID у свої електронні сервіси. Щодо наших електронних послуг - за допомогою сервісу Mobile ID громадяни зможуть відкрити, унести зміни чи закрити бізнес; отримати виписки з реєстру нерухомості й бізнес-реєстру; отримати електронні послуги у земельній сфері», - додав Міністр юстиції. 

Він також зазначив, що державне підприємство Мін'юсту «Національні інформаційні системи» у рамках проекту міжнародної технічної допомоги «Підтримка реформ у сфері юстиції в Україні» уже забезпечило створення відповідної технологічної бази. 

«Ураховуючи європейський та світовий досвід, ми маємо пройти досить тривалий шлях запровадження всіх елементів державних електронних сервісів. Але альтернативного шляху в держави, яка не хоче відстати у розвитку назавжди, - немає», - заявив Павло Петренко. 

За даними Мін'юсту 

Залиште коментар
Увійдіть щоб залишити коментар
УВІЙТИ
Підпишіться на розсилку
Головні новини і аналітика для вас по буднях
Схожі новини