Ця сторінка доступна рідною мовою. Перейти на українську

Відтепер реєструйте декларації відповідності вимогам протипожежної безпеки онлайн

15 лютого 2018, 15:00
317
0
Реклама

14 лютого 2018 року Державна служба з надзвичайних ситуацій, Державне агентство з питань електронного урядування і партнери проекту USAID/UK Aid «Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах» презентували нову електронну послугу з реєстрації декларації відповідності вимогам протипожежної безпеки у режимі он-лайн, про це повідомляє Уряд на своєму офіційному сайті.

Також Урядом було прийнято постанову «Про внесення змін до Порядку подання і реєстрації декларації з питань пожежної безпеки», якою реалізовано зазначений механізм для подання на реєстрацію декларацій. Положення постанови усувають можливі корупційні ризики при наданні зазначеної адміністративної послуги, спрощують відносини між суб'єктами господарювання та контролюючим органом, а також сприяють поліпшенню інвестиційного клімату в цілому в державі.

Однією з головних новацій, які започатковуються ДСНС, є те, що суб'єкт господарювання матиме можливість отримувати адміністративні послуги, що надаються службою, дистанційно в електронному вигляді.

Також створено єдиний електронний реєстр, в якому зберігатимуть дані щодо всіх наданих декларацій, що дозволить здійснювати за ними ефективний контроль та моніторинг.

Залиште коментар
Увійдіть щоб залишити коментар
УВІЙТИ
Підпишіться на розсилку
Головні новини і аналітика для вас по буднях
Схожі новини