Ця сторінка доступна рідною мовою. Перейти на українську

Особливості зарахування сплачених податків до бюджетів об’єднаних громад

20 лютого 2018, 11:25
513
0
Реклама

У зв'язку з об'єднанням у 2017 році територіальних громад сіл, селищ, міст в органах Державної казначейської служби України з 03.01.2018 відкрито рахунки для зарахування надходжень до об'єднаних територіальних громад (далі - ОТГ), місцеві ради яких набули повноважень за результатами перших місцевих виборів, що відбулися у 2017 році. При цьому рахунки, які були відкриті для територіальних громад сіл, селищ, міст, що увійшли до складу ОТГ, з 03.01.2018 закрито.

Реквізити рахунків для зарахування надходжень до ОТГ доводяться платникам податків виключно в частині податків і зборів, що підлягають зарахуванню до місцевих бюджетів. Для сплати податків і зборів, що підлягають зарахуванню до Державного бюджету, продовжують діяти рахунки, що були відкриті у 2017 році в органах Казначейства на рівні районів та міст обласного підпорядкування.

Що стосується випадків, коли до складу ОТГ увійшли села, селища, міста, які розташовані на території різних адміністративних районів, то для платників, місцезнаходження яких на податковому обліку (далі - ДПІ 1) не збігається з місцем сплати ними місцевих податків і зборів на рахунки ОТГ (далі - ДПІ 2), то вони відображаються ДПІ 2 в інтегрованій картці платника зі спеціальним кодом «платежі до з'ясування». Тобто, ДПІ 1 та ДПІ 2 забезпечують відповідність даних органу ДФС даним органів Казначейства про надходження до бюджетів при проведенні звірки таких надходжень в розрізі адміністративно-територіальних одиниць (всього - по області, у т.ч. в розрізі районів).

При цьому зазначена категорія платників сплачує податки і збори, що підлягають зарахуванню до державного бюджету, на рахунки, відкриті в органах Казначейства на рівні районів та міст обласного підпорядкування, за місцезнаходженням їх на податковому обліку (ДПІ 1).

Якщо до складу ОТГ увійшла територіальна громада, розташована на території суміжного району, розширенню підлягають межі району, на території якого розташований адміністративний центр утвореної ОТГ. У такому разі проект землеустрою щодо встановлення (зміни) меж району розробляється відповідно до розпорядження голови обласної державної адміністрації. Розроблений у встановленому порядку проект землеустрою щодо встановлення (зміни) меж районів подається на розгляд ВРУ, за результатами якого ВРУ приймається рішення про встановлення (зміну) меж відповідних районів, території яких мають зазнати змін внаслідок утворення ОТГ.

Таким чином, до прийняття ВРУ відповідного рішення надходження місцевих податків і зборів до бюджету ОТГ, до якої увійшла територіальна громада, розташована на території суміжного району, будуть забезпечуватися, у т.ч. платниками, суми податкових зобов'язань яких відображатимуться органом ДФС в районі, на території якого розташована така територіальна громада (ДПІ 1), а суми сплати - органом ДФС в районі з адміністративним центром утвореної ОТГ (ДПІ 2).

За повідомленням ГУ ДФС у Одеській області

Залиште коментар
Увійдіть щоб залишити коментар
УВІЙТИ
Підпишіться на розсилку
Головні новини і аналітика для вас по буднях
Схожі новини