Ця сторінка доступна рідною мовою. Перейти на українську

Коли нараховується доплата за виконання обов'язків тимчасово відсутнього працівника

13 квітня 2018, 10:30
1677
0
Реклама

ГУ Держпраці у Львівські області, на своєму офіційному сайті, повідомляє про те, що надійшло звернення з проханням роз'яснити чи передбачене чинним законодавством проведення доплати за виконання обов'язків тимчасово відсутнього працівника.

Відповідно до ст. 105 КЗпП, працівникам, які виконують на тому ж підприємстві, в установі, організації поряд з своєю основною роботою, обумовленою трудовим договором, додаткову роботу за іншою професією (посадою) або обов'язки тимчасово відсутнього працівника без звільнення від своєї основної роботи, проводиться доплата за суміщення професій (посад) або виконання обов'язків тимчасово відсутнього працівника, їх розміри встановлюються на умовах, передбачених у колективному договорі.

При цьому постановою КМУ "Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери" визначено, що доплата за виконання обов'язків тимчасово відсутніх працівників в бюджетній сфері встановлюється в розмірі до 50 % посадового окладу (тарифної ставки) працівника, який виконує обов'язки тимчасово відсутнього працівника.

Проте, якщо посадовою інструкцією передбачене виконання обов'язків іншого працівника на час його відсутності, то такі обов'язки належать до його трудової функції і виконуються без видання окремого наказу та без доплати.

Залиште коментар
Увійдіть щоб залишити коментар
УВІЙТИ
Підпишіться на розсилку
Головні новини і аналітика для вас по буднях
Схожі новини